WeConnect is sinds 2023 met een eigen stand te vinden op de Nationale Carrièrebeurs, het grootste carrière-event van Nederland. Tijdens deze tweedaagse beurs komen werkgevers en werkzoekenden bij elkaar.

De Caribische eilanden hebben al jaren een groot tekort aan goed opgeleide werknemers. Een groeiend aantal werkgevers uit de Caribbean komt daarom graag naar deze beurs om werknemers te werven. Dat is niet zo gek, want in twee dagen tijd trekt deze beurs zo’n 10.000 bezoekers.

In de stand van WeConnect geven we informatie over mogelijkheden om in het Caribische deel van het Koninkrijk te werken. Ook geven we praktische tips en voorlichting over zaken die bij een overzeese verhuizing komen kijken. En we vertellen natuurlijk over hoe mooi de eilanden zijn en wat voor een fijne plek het is om daar te werken en leven.

De Nationale Carrièrebeurs vindt jaarlijks plaats en is altijd in de tweede helft van maart in Amsterdam.
De volgende is op 28 en 29 maart 2025. Wij zijn er!